צור קשר
דלג על צור קשר
צור קשר
סגירה

צור קשר

checked
כניסה לאתר
דלג על כניסה לאתר כניסה לאתר
סגירה

כניסה לאתר

    .

    הקמת מערכת ניהול אחריות חברתית - SA 8000 ו-SEDEX

    הצורך בבחינת הביצועים באחריות חברתית של ארגונים ובניהול תחום זה הלך ותפס תאוצה, בין השאר בעקבות גילויים תקשורתיים על אחריות חברתית לוקה בחסר של חברות שונות בעולם: העסקה פוגענית ונצלנית, העסקת ילדים, תנאי עבודה בלתי נאותים ועוד. העלייה במודעות לנושא וגרמו לכך שחברות רבות בוחרות לנהל את ביצועיהן בתחום האחריות החברתית באמצעות מערכות ניהול הנובעות מתקנים דוגמת תקן ה-SA 8000. חברות רבות דורשות גם מספקיהן להתנהל בהתאם.
    הגדל

    רקע:

     

    יישום תקן SA 8000 או התנהלות לפי קווים מנחים הנובעים מהצטרפות כחבר ל-SEDEX מספקים לארגון יתרונות רבים, שהמרכזיים שבהם כוללים צמצום סיכונים וחשיפה לתביעות ותקשורת שלילית, שביעות רצון גבוהה יותר של העובדים בארגון ושקיפות אל מול הלקוחות באשר להתנהלות הארגון בהקשרים החברתיים.

     

    תכולת שירות

     

    SA 8000

    • ביצוע סקר פערים להתנהלות הארגון בתחום האחריות החברתית ביחס לדרישות התקן.
    • הגדרת מטרות ויעדים לפערים המשמעותיים שנמצאוובנית תוכניות עבודה על פי המטרות והיעדים שהוגדרו.
    • סיוע בעדכון וכתיבת נהלים והוראות עבודה בתחום החברתי הנדרשים לפי התקן או הנחוצים לצורך ניהול תחום האחריות החברתית בארגון.
    • הנחייה מקצועית להטמעה ויישום מערכת ניהול האחריות החברתית, ובכלל זה מתן כלים למנהל האחראי להמשך תחזוק ושיפור המערכת באופן עצמאי.
    • ביצוע הדרכות על מהות התקן ואופן ישומו לדרג מנהלים ולעובדים.
    • ביצוע מבדק פנימי לוידוא רמת היישום וההטמעה של המערכת.
    • השתתפות במבדקים של גוף ההתעדה וסיוע בתיקון הליקויים, במידת הנדרש.

    SEDEX

    • איסוף נתונים ומענה על שאלון ההערכה העצמית של הארגון (SAQ).
    • עריכת מסמך ניתוח פערים והמלצות המבוסס על ממצאי ה-SAQ.
    • הכנה וליווי למבדק ה-SMETA במידת הצורך.

     

    עבור לתוכן העמוד