צור קשר
דלג על צור קשר
צור קשר
סגירה

צור קשר

checked
כניסה לאתר
דלג על כניסה לאתר כניסה לאתר
סגירה

כניסה לאתר

פיקוח ובקרה על מערך המשלוחים של רשתות קמעונאיות

הגדל

רקע:

 

עוד בטרם פרוץ משבר הקורונה החלה מגמה צרכנית ברורה של משלוחים עד לבית הלקוח. מגמה זו אף הפכה לצורך לאומי לשמירה על שרשרת אספקת המזון הרציפה לתושבים, וכל המחקרים מראים כי מגמה זו כאן כדי להישאר, גם לאחר המשבר.

 

במקביל הרשתות הקמעונאיות מחויבות לשמור על איכות ובטיחות המזון לכל אורכה של שרשרת הערך, גם בזמן המשלוח. כשל, שיכול לנבוע מסיבות מגוונות כמו אריזה לא נכונה, טמפרטורות חריגות, פרק זמן ארוך עד להגעה לבית הלקוח, שימשו ברכבים לא מתאימים ועוד עלולים להביא לתוצאות חמורות מאוד. בראש ובראשונה פגיעה בבריאות הלקוחות ו/או באיכות המוצרים וכפועל יוצא פגיעה במותג ונזק כלכלי. 

 

חברתנו מציעה שירות של פיקוח ובקרה על מערך המשלוחים החל משלב הכנת המשלוח ועד לשלב ההגעה ללקוח הקצה, על מנת לתת תמונת מצב אובייקטיבית שתאפשר תגובה מהירה ולמידה רוחבית.

 

תכולת השירות:

  • הגדרת וקביעת סטנדרטים לביצוע ובקרת תהליך המשלוחים בהתאם לדרישות משרד הבריאות ותקנות לשעת חירום קורונה, כמו גם המלצות נוספות המבוססות על ניסיוננו.
  • בניית תוכנית בקרה המתחשבת באופי הרשת, מספר ומיקום סניפיה, וכן בצרכים ובציפיות ההנהלה.
  • בקרות בסניפי הרשת ובסניפי האון-ליין הייעודיים כדי לאפשר בקרה על כל שלבי הכנת המשלוחים ובדיקתם לקראת היציאה.
  • בקרה מדגמית של חברות המשלוחים (טמפ' המזון בזמן המשלוח ובעת ההגעה לבית הלקוח, תקינות ציוד השילוח, אופן אריזת המזון, נראות ושמירה על שלמות המזון בשלבי המשלוחים השונים)
  • לכל פעילות שתיבדק יופק דוח המסכם את עיקרי הממצאים ופירוט נוסף כדי שיתואם עם הרשת.
  • יבוצעו ניתוחים סטטיסטים תקופתיים, שיאפשרו הפקת תובנות ושיפור לארוך הזמן.

בנוסף לאמור לעיל, ניתן יהיה לשלב שירותים נוספים, כגון: לומדות ייעודיות, הדרכות בשטח, בדיקות מעבדה ועוד.

 

 

עבור לתוכן העמוד